tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka porcelanowa 220 ml w pudełku ozdobnym - COMO
Uroczy zestaw prezentowy - gotowy do wręczenia. Zawiera filiżankę porcelanową ze spodkiem z kolekcji COMO. Naczynia z tej kolekcji wyróżniają się unikatową formą. Wykonane są z porcelany kostnej w mlecznym odcieniu bieli. Pięknie wyprofilowane obrzeża nadają talerzom i spodkom szyku i subtelności. Filiżanka Como posiada kwadratowy spodek i fantazyjnie uformowane, wygodne uszko. Będzie pasowała zarówno do klasycznych jak i nowoczesnych aranżacji wnętrz.
Filiżanka zapakowana jest w solidne, laminowane pudełko prezentowe o wymiarach 17 x 17 x 10 cm zdobione dekoracją ze sznurka. Wewnątrz pudełko jest brązowe i wypełnione brązowymi wiórkami ozdobnymi. Oryginalna filiżanka porcelanowa Como w eleganckim pudełku, to doskonały pomysł na prezent na wiele okazji.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.