tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Komplet 4 kubków porcelanowych, dekorowanych - GARDENIC
Zestaw czterech eleganckich kubków, wykonanych z porcelany w ciepłym, mlecznym odcieniu bieli. Gardenic to kubki w kontrastowej, biało-czarnej kolorystyce, na której niezwykle efektownie prezentują się motywy roślinne. Ich wykończenie jest kombinacją matowych i błyszczących elementów. Pewne, wygodne uchwyty gwarantują dużą wygodę użytkowania. Słowa namalowane na kubkach: You are my Sunshine, Love Grows Here wprowadzają, podczas porannej kawy, w doskonały nastrój na resztę dnia.
Kubki GARDENIC są doskonałą propozycją na prezent dla bliskiej osoby lub dla pary.
Kubki z kolekcji GARDENIC są odpowiednie do zmywarek.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.