tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Komplet talerzy porcelanowych dla 1 osoby UNICO 104
Nowoczesny zestaw naczyń w pasy połączony ze srebrnymi obrzeżami, składający się z talerza obiadowego, talerza głębokiego, i dwóch talerzy deserowych. Idealny na codzienne posiłki dla 1 osoby.
Talerze o tak zróżnicowanej wielkości sprawdzą się podczas śniadań, obiadów i kolacji. Elegancji kolekcji dodają srebrne obwódki, oraz unikatowe wzornictwo nieregularnych linii na całej powierzchni talerzy.
Naczynia wykonane są z solidnej porcelany. Zalecane jest mycie ręczne.
Skład zestawu:
- talerz płytki (średnica 28 cm, waga 870g.)
- talerz większy deserowy (średnica 25 cm, waga 565g.)
- talerz mniejszy deserowy ( średnica 21 cm, waga 435g.)
- talerz głęboki (średnica 25 cm, pojemność 500 ml- mierzona do krawędzi naczynia, waga 655g.)
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.