tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw śniadaniowy ceramiczny dla 1 osoby UNICO 126
Propozycja zastawy śniadaniowej dla 1 osoby. Zestaw składa się z talerza płytkiego, talerza śniadaniowego i kubka. Idealny na śniadania, kolacje, desery czy przekąski. Optymalna wielkość naczyń będzie idealna do codziennego użytkowania.
Zastawa ta wykonana jest z solidnej ceramiki w kolorze beżowo-brązowym. Naczynia w orientalnym stylu, z geometrycznymi dekoracjami okalają złote obwódki, co daje wrażenie stylowości kolekcji.
Skład:
- talerz śniadaniowy / deserowy: średnica 19,5 cm, waga 425g.
- kubek : średnica 9 cm, wysokość 10 cm, pojemność 300 ml, waga 415g.
- talerz płytki: średnica 27cm, waga 825g.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.