tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Komplet szklanek 430 ml QUELLA Platin
Proste w formie, pojemne szklanki do zimnych napojów, wykonane z przezroczystego szkła sodowo-wapniowego. Zdobią je dwa paski malowane ręcznie platyną - na dole i na obrzeżu. Paski te pokryte zostały dodatkowo specjalną przezroczystą powłoką, dzięki czemu są bardziej odporne na zarysowania czy zmywanie.
Platynowe zdobienia i zaokrąglony kształt sprawiają, że zestaw szklanek do napojów QUELLA Platin pasuje do eleganckiej zastawy stołowej, zarówno w nowoczesnym, jak i klasycznym stylu. Możesz je wykorzystywać podczas wielu okazji do wody, soków lub innych zimnych napojów.
Szklanki zapakowane są w kartonowe pudełko zbiorcze.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.