tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw trzech talerzy porcelanowych UNICO 82
Zestaw naczyń śniadaniowych dla 1 osoby. Składa się z talerza płytkiego, talerza śniadaniowego i talerz głębokiego. Naczynia o eleganckiej formie będą idealnym uzupełnieniem zastawy stołowej. Są to bardzo przydatne talerze do dań ciepłych, jak i zimnych przekąsek.
Te nietuzinkowe naczynia wykończone szkliwieniem reaktywnym (Reactive Glaze), co nadaje oryginalnego, niepowtarzalnego zdobienia. Forma półmisków opiera się na asymetrycznych kształtach.Naczynia ustawione na jednym stole, aranżują dynamiczną kompozycję, doskonale podkreślającą nowatorski charakter nakrycia stołu. Ciekawym akcentem są brązowe obrzeża półmisków, co dodaje im charakteru.
- talerz płytki: średnica 27cm, waga 720g, nieregularny kształt
- talerz śniadaniowy: średnica 25cm, waga 600g, okrągły kształt
- talerz głęboki: średnica 24cm, waga 635g, pojemność mierzona fabrycznie do krawędzi ok 800ml.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.