tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Cukiernica porcelanowa LEDA Ivory
Cukiernica o unikatowym kształcie z kolekcji Leda Ivory. To rozpoznawalny fason Villa Italia w nowej odsłonie kolorystycznej. Cukiernica i pozostałe elementy kolekcji wyróżniają się delikatnym tłoczeniem oraz ręcznie wykonaną, ażurową koronką. Porcelana w kremowym odcieniu dekorowana jest radosnymi ogrodowymi motywami (kwiatki, motyle, ważki itp.). Poszczególne elementy kolekcji różnią się od siebie wzorami. Lekkości i uroku dodaje naczyniom ręcznie malowana złota linia na obrzeżach i uchwytach oraz stopki filiżanek i kubeczków.
Niezwykle dekoracyjna cukiernica porcelanowa z uroczym wzorem jest ciekawą propozycją na nietuzinkowy prezent. Motyw, jaki może znaleźć się na cukiernicy, to np. niebieski motyl, żółty motyl lub inny wzór, który będzie niespodzianką.
Cukiernice i inne elementy zastawy Leda zapakowane są w białe, zaklejone pudełka kartonowe.
UWAGA! Kolekcja jest wysyłana z losowo wybranymi wzorami. Nie mamy możliwości wyboru konkretnego motywu.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.