tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Patera szklana do ciasta owalna 33 cm z kolekcji DOLLY Villa Italia
Elegancka i praktyczna patera wykonana z przezroczystego szkła, dekorowanego subtelnymi refleksami srebra. Szkło delikatnie błyszczy. Idealna do podawania ciast podczas kameralnych spotkań przy kawie lub wystawnych przyjęć.
Srebrna dekoracja malowana jest ręcznie, co jest dodatkowym walorem artykułu. Patera może stanowić przepiękną dekorację salonu, a równocześnie pełnić funkcje użytkowe. Dzięki owalnej formie będzie ozdobą każdego stołu. Doskonała na ciasto, efektowne podanie tortu czy owoce.
Doskonały pomysł na piękny i praktyczny prezent, przydatny w każdym domu.
Zalecane mycie ręczne.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.