tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis obiadowy porcelanowy na 6 osób NORIKO WHITE
Zestaw obiadowy na 6 osób z serii NORIKO WHITE. To porcelana typu NBC, formowana i szkliwiona ręcznie. Naczynia zdobi motyw delikatnych gałązek i ptaków, a ich obrzeża szaro-złoty wzór. Komplet talerzy z roślinnym wzorem NORIKO WHITE doskonale sprawdzi się w domowej kuchni i jadalni. Świetnie wpisze się w letnie aranżacje stołu w ogrodzie czy na werandzie. Zastawa ta jest odpowiednia do zmywarki i kuchenki mikrofalowej.
Serwis obiadowy NORIKO WHITE możesz uzupełnić filiżankami lub kubkami z tej samej kolekcji lub uzupełnić elementami kolekcji NORIKO w zielonej odsłonie - NORIKO GREEN
Zastawa NORIKO WHITE to doskonała propozycja dla miłośników subtelnie dekorowanych dodatków, które pomagają stworzyć w domu przyjemny nastrój.
Serwis porcelanowy na 6 osób NORIKO jest idealną propozycją na prezent. Zapakowany jest w kolorowe, lakierowane pudełko.
Skład serwisu obiadowego:
- 6 talerzy płytkich 26,5 cm
- 6 talerzy głębokich - miseczek (średnica 15,5 cm, wysokość 5,5 cm, poj. ok. 600 ml)
- 6 talerzy śniadaniowych / deserowych 20 cm
- 1 półmisek (dł. 34,5 cm, szerokość 16,5 cm)
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.