tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Kubek porcelanowy LEDA Ivory w pudełku ozdobnym (art. AZ091+TB043)
Elegancki, gotowy do wręczenia prezent. Kubek pochodzi z kolekcji LEDA Ivory, wykonanej z porcelany w odcieniu kości słoniowej. Kubki LEDA Ivory wyróżnia smukły kształt podkreślony delikatnym tłoczeniem. Zdobi je wycinana ręcznie, ażurowa koronka i złote linie na obrzeżach. Na naczyniach z kolekcji LEDA Ivory naniesione są przeróżne wzory o tematyce ogrodowej (kwiatki, motyle, ważki, pszczoły itp). Poszczególne elementy kolekcji LEDA Ivory mają różne wzory i są wybierane losowo, dzięki czemu zestawy są niepowtarzalne.
Kubki LEDA Ivory mają zróżnicowane wzory, co sprawia, że prezent stanowi jeszcze większą niespodziankę! Porcelanowy kubek LEDA Ivory w pudełku ozdobnym z pewnością sprawi wiele radości bliskiej i ważnej dla Ciebie osobie. Kubek w pudełku prezentowym owinięty jest bibułą i zabezpieczony ozdobnym wypełniaczem, co zapewnia mu bezpieczeństwo podczas transportu.
UWAGA! Kolekcja jest wysyłana z losowo wybieranymi wzorami. Nie mamy możliwości wyboru konkretnego motywu.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.